26 Nisan 2013 Cuma

Pervasızlık Ülkesi

   Ne diye bu pervasızlık? Kötü manada sormadım yahu, için kötüyse ben ne yapayım...

 Her şeyi kötü düşünmek en büyük meziyetimiz zaten. "Felaket tellallığı" gen sekanslarının vazgeçilmezi durumunda. Genlerle oynayacaksak, yiyeceklerden önce bu duruma el atmalıyız. Diyorsan ki ben böyle yaşayabiliyorum; kötü durumları düşünmeden yapamıyorum... Sana diyecek lafım yok. 

 Pervasızlık diyorduk. Senden mutlusu var mı acaba? "Yok" diye bağırdığını duyuyorum. Sesinin sonuna kadar da bağırmalısın. En büyük hakkın zira. Bazen senin sınırlarına geliyorum. Sağ olasın, çok misafirperversin de. Bir kere bile geri çevirmezsin adamı. Sana geldiğimde bu sefer geri dönmeyeceğim diyorum ama bu pek mümkün olmuyor. Benim istediğim ebedi misafirlik. Gel vatandaşın olayım. Buralarda pek bir şey kalmadı zaten.


  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder